środa, 18 września 2013

Informacja

                Bardzo się cieszę, że przyjęliście mój pomysł na kontynuację z takim zadowoleniem. Sama zastanawiałam się, czy jest to dobry pomysł, ale co tam. Skoro Wam się spodobało, to i mnie pokrzepiło :D

Także odpowiadając na pytania dotyczące kontynuacji:
• Kontynuacja pojawi się w ten weekend
• Pisana będzie na nowo założonym blogu
• Link do kontynuacji pojawi się wraz z dodaniem pierwszej notki na nowym blogu
• A co do zakończenia kontynuacji, to raczej postawię na pozytywną, ale nic więcej nie powiem C: Wszystkiego się dowiecie :D

                Dziękuję za wszystkie głosy, które oddaliście w ankiecie. Naprawdę bardzo mi pomogliście, bo sama byłam bardzo niezdecydowana xd
Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, śmiało piszcie pod tym postem, a na pewno na nie odpowiem jeszcze przed weekendem ;)

Pozdrawiam

Sheireen ♥

16 komentarzy:

  1. oj juz sie nie moge doczekac <3

    OdpowiedzUsuń
  2. oj juz sie nie moge doczekac <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie :) Zostało tylko czekać <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moge się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wytrzymam ani minuty dłużej bez Twoich wpisów!Już nie mogę usiedzieć w miejscu i cały czas myślę o kontynuacji! :) Takie pytanko: jak będzie miała na imię córka Hermiony? Ja wiem, że jestem strasznie dociekliwa, ale muszę to wiedzieć! :) No, chyba, że to będzie jakiś oddzielny wątek :) i mamy się dopiero dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z wielką niecierpliwością!
    A do weekendu jeszcze tyyyle czasu :<

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieję, że notka pojawi się szybko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na moje dramione http://dramione-do-samego-konca-z-toba.blogspot.com/. I czekam na kolejne posty :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się doczekać! *.*
    Aaa! ♥
    Czekam czekam czekam !
    Pozdrawiam ♥
    Dramione-miłość-przez-głupotę.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A więc... Widzimy się na nowo założonym blogu ;)

    OdpowiedzUsuń