niedziela, 8 września 2013

Zapowiedź kontynuacji "Dramione - Kropla miłości znaczy więcej niż ocean rozumu."

            Minęło pięć lat odkąd Hermiona Granger wyjechała z kraju. Od tego czasu bardzo dużo zmieniło się w jej życiu. Praca w Ministerstwie Magii stała się dla niej przeszłością, kiedy urodziła dziewczynkę. Nie potrafiła powiązać życia codziennego z obowiązkami i została zwolniona. Zaczęła więc śpiewać nocami w małych kafejkach, by jakkolwiek zarobić na życie. Tam właśnie poznała pewnego mężczyznę o imieniu Andrew, który od razu zainteresował się jej osobą i obiecał pomoc. Zrozpaczona Hermiona nieufnie złapała się ostatniej deski ratunku. Nie chciała, by odebrali jej dziecko, jedyną osobę, którą kochała i która chroniła ją przed całkowitym załamaniem. Z czasem Los Angeles, bogate dzielnice i sztuczni ludzie zakopali w niej prawdziwe cechy panny Granger. Na dodatek rosnąca sława kobiety i presja wywoływana przez narzeczonego sprawia, że coraz bardziej nie potrafi sobie dać rady bez wsparcia. Andrew chce jak najszybciej wziąć ślub, jednak Hermiona nie jest na to gotowa. Ból spowodowany pięć lat temu wciąż daje o sobie znać.
            Jak zwykle silna Hermiona poradzi sobie w przytłaczającym ją życiu? Czy uda jej się wyrwać z tej całej szalonej karuzeli, którą pędzi od pięciu lat przez życie? Czy uda jej się w końcu odnaleźć siebie?

            Draco Malfoy od pięciu lat stał się zagorzałym pracownikiem. Praca wypełniła cały jego smutek po stracie ukochanej kobiety. Osiągnął już w karierze wszystko, co chciał, jednak to nie dało mu szczęścia. Stał się zimny i oschły przez codzienne towarzystwo swojej pięknej żony Astorii Malfoy. Tylko wizyty w domu jego przyjaciela Blaise’a i Ginny oraz ich małej córki Agnes, pozwalają mu znów być sobą. Draco Malfoy czuje wtedy potrzebę założenia rodziny. Czegoś, co sprawi, że stanie się na nowo szczęśliwym mężczyzną. Jednak nie chce zakładać rodziny z Astorią, która bardzo na to nalega. Któregoś dnia w pracy Draco Malfoy dostaje zlecenie wyjazdu z kraju w sprawie wizyty Ministra Magii w Ameryce i podpisania z nim pewnego kontraktu. Tam niespodziewanie trafia na pewną, dziwnie znajomą dziewczynę śpiewającą w kawiarence, która widząc go, natychmiast ucieka ze sceny. Po raz pierwszy od pięciu lat Draco ponownie odczuł ciekawość i zainteresowanie. Jest pewny, że już kiedyś widział tę kobietę i za wszelką cenę chce dowiedzieć się, kim ona jest i próbuje ją odnaleźć.

~~~~~~~~~~~~~~
Oto króciutka zapowiedź tego, co nas czeka w kontynuacji. Powiem Wam, że nie wiem jak to wszystko wyjdzie, ale pisanie o tym może być świetną przygodą. Mam nadzieję, że zapowiedź Was nie zniechęciła, ale wręcz przeciwnie – przeżyjemy tę przygodę razem C:
Bardzo, ale to bardzo bym tego chciała.
Ściskam

Sheireen ♥

86 komentarzy:

  1. Woww wow wow wow wow !!! *.* ale się będzie działo ;o kiedy planujesz zaczynać ? Błagam nie każ nam długo czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba, kiedy zaczniesz ? na pewno będę czytała *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! Kurde zapowiedź jest jednym słowem genialna. ;)) Oby nowy rozdział pojawił sie jak najszybciej <3
    Dużo czasu i weny!!
    Pozdrawiam ; **

    OdpowiedzUsuń
  4. hm....... powiem tak bardzo interesująco się zapowiada :D jestem bardzo ciekawa co będzie dalej ;) i mam nadzieje że wszystko raczej się ułoży i Draco będzie z Her wierze w Ciebie i wiem że nam serc nie złamiesz XD dodaj jak najprędzej rozdział :D AAA no tak! jeszcze jedno :D mam nadzieje że córeczka wdała się w ojca czyli : Platynowe włosy i szare oczka *.* rysy twarzy za mamą a charakter zmieszany czyli: Uparta, lekko arogancka, przyjazna, wyznaje zasadę "Jak coś chcę to to dostaje" po tatusiu <3, bardzo ambitna, sprytna i odważna :D No nie wiadomo jak to będzie ale miejmy nadzieje że tak jak opisałam XD czekam z niecierpliwością :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No zapomniałam o najważniejszym :D Inteligencja po mamusi ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zapowiada.. Życzę weny.. Czekamm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie zaciekawiła^^ Ciekawa jestem jak bardzo 5 lat zmieniły Hermionę że Draco jej nie poznał... Nie mogę się doczekać pierwszych rozdziałów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekamy, czekamy C:
    Mam nadzieje, że kontynuacja umili mi czas po szkole :D
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahh chcę już dalszą część! Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na nowy rozdział ;)
    A będziesz pisać tu czy na innym blogu?
    ~Nikola

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, zapowiada się ciekawie.
    Czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się doczekać. Życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz tym bardziej nie mogę się doczekać tej kontynuacji ♥ Zwiastun jest cudowny i cała historia na pewno będzie równie wspaniała :)
    http://dramiona-la-fin-de-la-vie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. WOOOOOOOOOW :D nie mogę się doczekać :D Pisz szybciutkoooo <3 <3
    Weny, weny,wenyy :D
    ~Lumos Maxima
    http://milosc-silniejsza-od-magii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tylko Draco i Hermiona będą razem to na pewno będę stałą czytelniczką :D
    Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się już doczekać. Zapowiedź jest super!
    Czekam z niecierpliwością aż dodasz kolejną notkę ;)

    Pozdrawiam Jagoda:);*

    OdpowiedzUsuń
  17. O jaka fajna zapowiedź <3
    Jaram się jak dziewica, nie ważne czym xD
    Czekam na rozdziały!
    Odiumortis.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę się doczekać dalszej części, bo zapowiada się bardzo ciekawie. Wierzę w ciebie i wiem ,że serc nam nie złamiesz :) Mam nadzieję ,że kontynuacja złagodzi przygnębienie przez szkołę xD Życzę duuuuużo weny... Czekaaaaam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada się cudownie ;3 Ja już nie mogę się doczekać, po prostu... aż mnie roznosi ciekawość :)
    Czekam z niecierpliwością i narastającą ciekawością na to, co wydarzy się dalej i na to, czy dzieciątko Mionki będzie miało na imię Scarlett xd
    Weny życzę!
    Scar ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. A kiedy 1 notka ?

    OdpowiedzUsuń
  21. o bozeeeeeeeeee o kur** ja pier*** przez cb nie usneę^^

    Kocham Cię <3333
    pozdrawiam Nikaa Dee

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na pierwszą notkę. Zapowiada się interesująco, więc już nie mogę się doczekać :D
    ~rella

    OdpowiedzUsuń
  23. Matko już mnie zżera ciekawość!
    Nie mogę się doczekać nn rozdziału twojej nowej opowieści. No i na wieczór poprawiłaś mi humor :) Tylko ty tak umiesz XD

    Ściskam i całuje Optymistyczna Pesymistka

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak to by miało kogokolwiek zniechęcić?!
    Wręcz przeciwnie. To zaintrygowało, zachęciło do dalszego czytania.:D
    Ta zapowiedź jest cudowna.:D
    Kiedy mniej więcej można się spodziewać rozdziału?
    Pozdrawiam,
    la_tua_cantante_

    www.amor-deliria-nervosa-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mogę się doczekać! Zapowiada się niesamowicie, będzie to coś zupełnie nowego i jakże innego od tych dramione, do których przywykłam! Wspaniale! :)
    pozdrawiam, życzę weny i mnóstwa rozdziałów,
    Spektra Meron :)

    http://dramione-card-nubila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bedzie sie działo :D Nie mogę się doczekać ;) Weny:D Pozdrawiam,Lili:D Zapraszam na panstwoweasley.blogspot.com i proszę o opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow wow wow wow (RIP Pieseł [*]) jakie swietne, nie moge sie doczekac, pewnie wyjdzie swietnie, powodzenia :3

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, już nie mogę się doczekać. Na pewno to będzie świetne :)

    Pozdrawiam
    ~Julla

    OdpowiedzUsuń
  29. To cozywiste, że będe czytać i że nie mogę się doczekać. Świetnie to wymyśliłaś i brawa za to dla ciebie. Jak już powiedziałam nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie się zapowiada nie mogę się już doczekać.Mam nadzieję,że będą razem bo tak się pogmatwało ;/ nikogo nie zniechęci na pewno.Ale ten Andrew yyh haha; ) Czekam z niecierpliwością na następny rozdział i życzę weny ;)) / Sandraaa

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapowiada się nieziemsko! Po cholere ona wyjechała? Jeszcze Andrew,który pewnie nie dorasta Draco do pięt.
    Nie mogę się wręcz doczekać! Serdecznie pozdraiwam i życzę weny!
    dramione-moment-only-for-us.blogspot.com
    ~Salvio Hexia :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Czekam czekam czekam i zacieram rączki z zachwytu...

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie się zapowiada :D
    Czekam z niecierpliwością... Błagam pisz jak najszybciej :)
    Pozdrawiam i czekam, Iza :**

    OdpowiedzUsuń
  34. Super sie zaczyna,ciekawie i wg.Ale mam jedną prozbe żeby córka Hermiony i Draco miala po mamusie brązowe włoski a po tatusiu oczy.Bardzo prosze;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedy dodasz nowy rozdział? :*

    OdpowiedzUsuń
  36. przynęta zarzucona i sądzę, że bez wątpienia uda ci się złapać czytelników na haczyk tej historii :) ciekawie się zapowiada, myślę, że wyjdzie z tego coś oryginalnego i sensownego

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudne ! :) czekam z niecierpliwoscia na pierwszy rozdzial kontynuacji ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. Po prostu jedno wielkie WOW.
    Z miłą chęcią będę dalej śledziła Twoje poczynania! Po prostu cudowny "prolog"! :*
    Pozdrawiam i weny życzę.

    OdpowiedzUsuń
  39. O MAMUSIU... Super. No super... Świetny początek. Ciekawie się zapowiada. Już nie mogę sie doczekac właściwego opowiadania.
    Życzę weny i czasu na pisanie.

    Vera :*

    PS. Założysz nowego bloga czy kontynuacje będziesz pisac na tym?

    OdpowiedzUsuń
  40. Słaabe... Mogło być ciekawiej. Hermiona śpiewa? LOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja uważam ze to bardzo fajny powiew świeżości w te wszystkie dramiona które są praktycznie o ym samym :>

      Usuń
  41. Ciekawie się zapowiada, już czekam!

    unknownhogwartstory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  43. CZEKAM NA WIĘCEJ < 3
    Geeenialne ;))
    Pozdrawiam,
    Lúthien ;*
    http://dramione-invisible-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Aaaaaaa! Fantastyczne! Już nie mogę się doczekać następnej notki! Dodawaj ja jak najszybciej, bo nie wytrzymam!;D
    Pozdrawiam i życzę weny oraz chęci do pisania;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapowiada się ciekawie! Mam nadzieję, że szybko dodasz pierwszy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Hmm jestem ciekawa tej kontynuacji :)
    Mam nadzieję, że znowu nas zaskoczysz swoimi genialnymi pomysłami.
    Czekam na pierwszy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  47. wspaniałe <33 będę czytać pozdrawiam i życze weny

    Mrs. Malfoy

    OdpowiedzUsuń
  48. No i już się nie mogę doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Aaaaaaaaaaaaaa Kocham Kocham Kocham !!! Coś niesamowitego przeżyć na nowo to co przeżywałam w tamtym !!! Jej Niech się ułoży między nimi błagam !! <3 Zapowiedz genialna !!

    ~/ Ired /~

    OdpowiedzUsuń
  50. Dopiero niedawno trafiłam na Twojego bloga, poprzednią część przeczytałam jednym tchem i z takim samym zapałem czekam na kontynuację. Pozdrawiam i życzę dużo weny i pomysłów.

    *Jagoda*

    OdpowiedzUsuń
  51. GENIALNE, jak zwykle! Nie mogę się doczekać kontynuacji!
    Kocham, W.

    OdpowiedzUsuń
  52. Boskie, z niecierpliwością będę czekać!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  53. A ja coś czuje że wręcz na pewno ją razem przeżyłemy :) tak jak już jeśli koniec tej pierwszej części to nachodzi mnie takie wrażenie jakbym dojrzewała razem z Draco i Hermiona. Na początku dwa dzieciaki, które nic o życiu nie wiedzą, a teraz dorośli ludzie z pracą, własnym domem i dziećmi. Można by powiedzieć jak ten czas szybko leci, aż łezka się w oku kręci :) Myślę, że druga cześć będzie się sporo różniła od pierwszej. I nie mogę się doczekać dalszej części. Zostaniemy z Tobą kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  54. Ciekawie się zapowiada, z niecierpliwością czekam na kontynuację.
    XXX
    http://nietypowa-slizgonka-alex.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapowiedź ekstra!!!!!!!! Jeju zbieram właśnie szczękę zpodłogi :) Normalnie przeczytam każdy rozdział kropka po kropce :D Kurcze, co będzie z córką Miony i Draco?????? Jejciu jejciu jejciu ja chcę nastęęęęępny!!!!!! Teraz, zaraz, JUUUUUUUUUUUŻ!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Bajecznie!!!
    CZEKAM!
    ;*
    Pozdrawiam,
    Mel Feeling.

    OdpowiedzUsuń
  57. Czytam, czytam, czytam... Chyba ze 3 razy przeczytałam zapowiedź i nie mogę się doczekać rozdziałów!!! Mam szczerą nadzieję, że przeżyjemy tę przygodę razem, na pewno to opowiadanie będzie równie dobre, albo nawet lepsze od poprzedniego. Czekam niecierpliwie.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Jestem prze szczęśliwa, że kontynuujesz tego bloga. Na początku myślałam, że wszystko skończysz i tyle ale jednak się myliłam z czego się bardzo cieszę. Na pierwszy rzut oka widać że ci zależny.
    Pozdrawiam i życzę weny.
    Komiko.

    OdpowiedzUsuń
  59. świetne czekam z niecierpliwością
    pozdrawiam MissKatherina ;*

    OdpowiedzUsuń
  60. świetnie się zapowiada, tylko mam jedno pytanko : czy to nadal będzie pisane na tum blogu , czy założysz nowy ? ;) czekam na odpowiedź ;* <3 kocham ten blog!

    OdpowiedzUsuń
  61. Jestem bardzo ciekawa jak to się potoczy! Zapowiedź mnie bardzo zachęciła i nie mogę się doczekać prologu kontynuacji! Życzę weny!:*
    Caroline

    OdpowiedzUsuń
  62. JUŻ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ! BĘDZIE BOSKO :D <3

    /AGNIESZKA.

    OdpowiedzUsuń
  63. Kiedy dodasz ta cholera notke?

    OdpowiedzUsuń
  64. O Merlinie!
    Już nie mogę się doczekać! *o*
    No, nie powiem zaciekawiłaś mnie i to bardzo!
    Ta kontynuacja, ma bardzo oryginalną fabułę :3
    Jestem ciekawa jak zareaguje Dracze, gdy się dowie, że to Mionka ! ♥
    No cóż... Pozostaje mi tylko czekać ^^
    Weny życzę ;3
    Pozdrawiam ♥
    http://dramione-milosc-przez-glupote.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Fajny blog, nominowałam cię do The Versatile Blogger, szczegóły u mnie: http://fremione-milosc-jest-piekna.blogspot.com/2013/09/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  66. nie moge sie już doczekać *.* życzę dużo dużo dużo weny ♥

    OdpowiedzUsuń
  67. Aaaaa! Cudowna zapowiedź! :-D czekam,czekam,czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  68. Sheireen błagam powiedz kiedy będzie kontynuacja bo nie wytrzymam !!! <3 <3 <3 przez ostatnie 3 albo 4 rozdziały ryczałam !! pisz szybko BŁAGAM !!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Kocham, kocham, kocham!!! Pisz szybciutko, jestem meega ciekawa :D !! Całusy!


    mionadracon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Uwielbiam Ciebie i Twój blog <3
    Kiedy kontynuacja, już nie mogę się doczekac!!

    OdpowiedzUsuń
  71. Zostałaś nominowana do LA. Szczegóły na:
    http://dramione-the-best-enemies.blogspot.com/p/liebster-award.html
    Pozdrawiam
    Inconspic Angel vel Black Paw

    OdpowiedzUsuń
  72. Zostałaś nominowana do Liebster Awards! Więcej tutaj: http://dramione-tu-i-teraz.blogspot.com/2013/09/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  73. Czy ty masz zamiar coś napisać?

    OdpowiedzUsuń
  74. Twoje opowiadanie jest boskie :) Nie mogę doczekać się kontynuacji.

    OdpowiedzUsuń
  75. Marzenia się spełniają~~ Zielonooka

    OdpowiedzUsuń
  76. z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  77. W tym momencie stwierdzam 2 rzeczy:
    - piszesz wręcz bosko i nie próbuj zaprzeczać,
    - jesteś tak sławna, że komentarze są dłuższe od niektórych rozdziałów XD

    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  78. Nie będę pisać długiego komentarza i tak moja wena dotycząca komentarzy się już wyczerpała. Po prostu powiem, tak prosto z mostu, że ta zapowiedź nie zbyt mi się podoba. Ale dobrze, zobaczę co dalej wymyślisz albo raczej już wymyśliłaś z racji tego, że ciekawią mnie twoje pomysły.

    OdpowiedzUsuń